LILLA SYRINER OG SPØRSMÅLSRUNDE

Denne dagen har virkelig gått i ett med planlegging av EMT, samarbeidsmøte, samtale med lege og litt andre ting. Jeg kjenner det skal bli godt å slappe av i kveld, for nå er jeg sliten. Cardiganen jeg strikker på (jeg forteller mer om den og viser dere den senere) har jeg ett nøste for lite til og dere kan tro lettelsen var stor da jeg kontaktet den ene strikkebutikken som ligger i nær nok avstand og fikk vite at de hadde det nøstet jeg trengte! Vi har nemlig ikke lov til å gå inn i butikker, men de tilbyr å komme ut med varene og at man kan vippse dem. Perfekt!

I går kveld fikk jeg forresten luftet min aller første genser. Tenk at det alt er åtte måneder siden ca den ble ferdigstilt! Poenget med dette innlegget var at dere kan stille meg spørsmål om det er noe dere lurer på, men her fikk dere lese litt om dagen min også gitt! Er det noe dere lurer på så er det bare å spørre i dette innlegget, svarene kommer som vanlig på lørdag:)

 

 

 

Noe dere lurer på?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

4 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om hvordan du synes psykisk syke blir sett på og behandlet av samfunnet på?
      Har du/ sliter du med andre ting enn bulimi?

    2. Hva skjer dersom man ikke vil øke i kost når man ikke har gått opp vektkravet i uken?

      Hvordan fungerer ordningen med toalett og dusj?

      Er de åpen for at man kan drive med f. eks styrketrening?

      1. Da kan du ende med tenkepause eller miste plassen for eksempel.
        Det er ett toalett der og to bad med dusj og toalett. Så er det bare til å la tingene sine ligge der:)
        Det vet jeg ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg