LILLE JULAFTEN

Dagen før dagen… jeg synes desember nettopp startet jeg. Hvor i all verden ble tiden av? I går var vi på julebord med Vestfold Unge Venstre og jeg ble valgt til 1. nestleder. Det blir spennende, spesielt nå som det er valgår! Jeg gleder meg virkelig! I dag derimot kommer det til å være kaos fra morgen til kveld. Vi skal arrangere julaften hjemme hos oss i år og i løpet av dagen skal hele huset være vasket (vi har startet altså), en porsjon til med brente mandler skal lages, riskrem skal lages, vegisterkaker skal lages, alt av søppel skal ut, klær og duk skal strykes,  bordet skal pyntes og ellers en del småting for å være klar for morgendagen. Hvordan i all verden skal vi få tid? Vi får bare stå på!

Senere i dag kommer den siste vlogmas-episoden ut. Dermed blir det ikke noe for 23. desember, men julaften skal filmes så den kommer ut senere. Etter jul starter jeg opp igjen med “A new Life” serien min etterhvert, noe jeg kjenner jeg virkelig trenger. Det motiverer meg så mye å filme det, noe som kommer godt med! Siden jeg er tidenes gullfisk husker jeg ikke om jeg fortalte når, men allerede 4. januar skal jeg inn til Oslo på vurderingssamtale hos RASP. Jeg krysser virkelig fingrene! Hvis dette ikke går igjennom faller hele behandlingsplanen min som konsekvens. Hva synes du om antrekket?

   

-Elise Amanda

6 kommentarer
    1. Hej på dig!
      Den näst sista luckan i min julkalender har nu öppnats, och därunder gömde sig chansen att vinna ett helt valfritt smycke till ett värde av max 399kr från 7East! Vill du vara med och tävla? 🙂 Klicka då på länken nedan! Förövrigt så hoppas jag att du får en supermysig kväll, för min del blir det uppesittarkväll för hela slanten! Ska du också kolla? 🙂
      https://martinaolsson.myshowroom.se/127464/julkalender-lucka-23-7/

    2. skjønner ikke at du alltid legger ut så tynne plagg å gå med i denne kalde tiden.
      synes jeg leste en av bloggene dine tidligere der du skrev om din kuldealergi, da må dette være ganske ille for deg å gå i, hvis dette er tilfelle.

      men uansett, ønsker deg og dine en riltig så god jul 🙂 og husk å kle deg godt i denne kalde sesongen.

      1. Har alltid på jakke, den var kun av i max ett minutt på bildene haha:) Ja, det har jeg skrevet om tidligere! Har heldigvis medisiner som fungerer, i tillegg til at det er årevis siden jeg har hatt alvorlige anfall. Kan også reagere om jeg er inne i 22 grader og går ut og det er 20 grader ute. Men er egentlig ikke lurt for meg å gå ute uten jakke nei, selv for en kort tid hehe.

        Takk! Og lige så! 🙂 Det skal jeg være flinkere til!

    3. Liker serien “A new life” og følger med på aktiviteten din her på bloggen. Leser innleggene dine og kommenterer når jeg føler for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg