LINSELUSA PÅ NOK ET OPPDRAG

Hei dere! Jeg kjenner det skal bli skikkelig godt å komme seg på dansing nå snart, for jeg trenger virkelig å koble av litt. Forrige mandag ble det ikke noe av prøvetimen med ballett voksne, da danselæreren var syk, derfor blir det i dag istedenfor. Det skal bli spennende å teste ut hvordan det kurset er! Jeg skal iallfall gå på contemporary litt øvet/øvet fremover (der er vi ca 50/50 voksne og ungdommer) og så får vi se hvilket ballettkurs det blir på meg.

I det forrige innlegget mitt nevnte jeg forresten at Molly er en skikkelig linselus og her er hun i gang igjen. Disse antrekksbildene er fra forrige uke og hun skulle selvfølgelig bli med ut og bli med på bildene. Så hvis dere ser i bakgrunnen er hun med på samtlige bilder haha. Genseren jeg har på meg er forresten Andreas sin, men jeg synes passformen på den er så fin!

NRK hadde jo noen innslag på radio forrige uke hvor jeg var med, men nå har det også kommet ut en liten nettartikkel. Hvis noen er interessert i å lese så kan det gjøres HER.

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar
    1. synes det var veldig fint og kledde deg. Elsker chelsea bootsene dine og jeg elsker oversize gensere- de passer til alle fasonger og alle aldre. Jeg bor i en slik nå for dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg