LINUS ETT ÅR

God tirsdag og god andre dag av uke 1 i 2021! Jeg kommer til å slite med å skrive et nytt årstall de neste ukene, noe jeg regner med at jeg ikke er alene om? Det er alltid så uvant med et nytt år. Jeg husker jeg ofte surret da jeg begynte på et nytt trinn på barneskolen også.

Her om dagen tok jeg noen bilder av søteste Linus som fylte ett år i november. Det som er så gøy er at jeg også har tatt nyfødtbilder og halvtårsbilder av han (da inne og ikke ute) og det er så gøy å få lov til å følge han med kameraet! Han er så utrolig nydelig, eller hva? Linus er sønnen til venninnen min Anniken og han er såååå lik moren sin! Bildene ser ut som de høstbildene, men de er faktisk tatt i desember haha.

 

 

 

 

 

 

 

(jeg har selvfølgelig fått tillatelse til å dele bildene altså)

 

Hva synes du om bildene?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg