LITEN UPDATE + NYTT GARN

Først og fremst: i går hadde jeg årets første bulimifrie dag! Jeg vet ikke om jeg skal smile eller grine? Det er jo kjempebra at det gikk bra i går, samtidig så er det himla trist at jeg kun har klart 1 av de siste 12 dagene uten. Jeg er himla sliten om dagen og jobber hardt med å snu og det er kjipt når man føler at kroppen ikke helt spiller på lag. Heldigvis har jeg time hos behandler i morgen og herlighet hvor godt det skal bli! Jeg vet flere har savnet mere ærlige updates, men det er hva dere får for nå hehe.

I dag derimot har jeg ligget alt for lenge i senga, jeg har tulla det til med maten og vi har handlet. Jeg mottok også en pakke med 6 garnnøster i posten i dag som jeg kjøpte billig av ei på Facebook forrige uke + øredobber fra Bikbok som jeg brukte en verdikupong jeg hadde på. Dagens høydepunkt hihi! De må dessverre ligge en liten stund da jeg har septembergenseren på pinnene (snart tom for garn, men skal strikke opp det garnet jeg har), et par sokker til Anni og jeg må skrive ferdig oppskriften på Turidgenseren. Nøstene under her (de jeg mottok) skal brukes til en ny egendesignet genser. Jeg har ikke en gang fått skissen ned på papir, bare i hodet, men jeg tror det blir skikkelig bra hvis jeg får det til sånn som jeg vil!

 

 

 

 

Vil dere se skissene når de er ferdige?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg