LITT FRA UKEN + GÅRSDAGENS ANTREKK

Har uken deres vært fin så langt? Min har vært litt opp og ned iallfall. Fine ting denne uken har blant annet vært dansingen, for herlighet som jeg gleder meg til forestilling! Jeg elsker koreografiene både på balletten og contemporary i år og det blir sååå bra! I tillegg er temaet for årets forestilling “Livet”, så det tror jeg kan bli veldig fint. Dansene jeg er med i dette året heter “Ukjent” og “Livets bruksanvisning” iallfall. Jeg har også tatt en kaffe med bestie denne uken, årets første pumpkin spice. Det ble faktisk islatte denne gangen fremfor varm, til tross for været er jeg i en periode med kald kaffe fremfor varm.

Under her ser dere gårsdagens antrekk og her får dere også sett hvor langt håret mitt er nå. Jeg måtte klippe det skulderkort for en god del år siden etter at en frisør ødelag håret mitt totalt og etter det har jeg i grunn bare spart. For rundt to-tre uker siden stripet jeg det i tillegg igjen, men det er noe jeg gjør selv hjemme. Samme med klipping hehe. Jeg tror egentlig at jeg har landet på at denne hårfargen er “meg”. Som vil si mitt nå mørke hår naturlig, men med en god del striper.

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg