LITT NYTT GARN TIL STRIKKEGURI

God kveld! Jeg sovnet visst en stund jeg hehe. Uansett, forrige uke fikk jeg nytt garn i posten til to gensere. Den ene, altså Louisianna-genseren, fikk dere se hvor langt jeg har kommet på her om dagen. Garnet jeg bruker til den er karisma i en hvitfarge + kid Silk mohair i en beige farge. Denne fargekombinasjonen ble utrolig fin og jeg gleder meg til genseren er ferdig!

Jeg fikk også garn i fargen lys blå i Drops Air om jeg ikke husker helt feil på fargen. Det garnet la jeg igjen hjemme da jeg var hjemme forrige helg, så det har jeg ingen bilder av akkurat nå. Det garnet skal bli til en bølge-genser, men først må jeg gjøre meg ferdig med det jeg har på pinnene.

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg