LITT NYTT INN I GARDEROBEN

Reklame | Nelly.com

Fredag igjen, jo! Denne uken har gått både raskt og tregt, om det går an å si. For en del dager siden klikket jeg noe nytt hjem til garderoben og til tross for at jeg brukte penger på plagg har jeg ikke dårlig samvittighet, dette var tross alt plagg jeg trengte. Vi er jo ute i barnehagen hver dag og det blir fort kaldt når man står relativt stille eller bare rusler rundt. Derfor trengte jeg en god og varm jakke til å ha på ute som jeg heller ikke var for redd for. Det kan jo fort bli litt søl på jakka og eventuelle skader når man er i barnehage, spesielt når man blir med å leke med barna. Nye sko trengte jeg også da mine par var helt ødelagte, det svarte paret med en stort hull foran ved tåa som jeg har gått rundt med og det det hvite paret var ødelagt både her og der. Egentlig hadde jeg tenkt å vente til våren med sko, men siden det ennå er bart ute og jeg fant noen fine til en god pris slo jeg til. Både jakka og skoene er kjøpt på salg:)

Plaggene er kjøpt og betalt selv altså, innlegget er kun merket med reklame fordi jeg linker til produktene.

 

Jakka er på 25% salg, men den er utsolgt i svart. Annen farge finner man HER.

 

Skoene var på 50% salg og de finner dere HER.

 

Hva slags jakke bruker du når det er kaldt?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg