LITT OPP OG LITT NED

God kveld dere! Flere som skal se på MGP i kveld eller? Jeg gleder meg virkelig, spesielt til lørdag når det er finale! Så lenge jeg kan huske har jeg elsket MGP og MGP jr og til tross for at jeg er innlagt blir det en liten MGP-fest her på lørdag altså! Med glitter, MGP-bingo og terningkast. Er det MGP så er det MGP! Jeg har ikke forhåndssett noen artister i år og det med vilje, det er jo så mye bedre å se dem første under showet synes jeg. Så det blir spennende å se hva slags låter som kommer i år og hvem jeg velger å heie på.

 

 

Ellers i dag har ting vært litt opp og ned. Etter middagen i dag, mest ned. Jeg leste aftenposten for første gang siden jeg kom hit og i slutten av avisen er det jo dødsannonser. Da kom jeg dessverre over et kjent navn, noe som var ganske trist. Jeg håper du slipper å ha det vondt lenger nå, kjære Hanne. Det er flere år siden vi var sammen sist, men jeg har tenkt mye på henne. Det er så vondt å tenke på at noen har det så vondt at de ikke klarer livet mer. Begravelsen var i dag, men det så jeg dessverre litt for sent.. Jeg håper det ikke blir flere dødsfall nå, det klarer jeg ikke.. Jeg var litt usikker på om jeg skulle dele dette med dere, men jeg velger å gjøre det. Ta vare på de rundt dere, spør heller en gang for mye enn en gang for lite. Tør å bry dere.

 

 

Hva synes du om antrekket?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg