LITT OVERFLADISK SNIKKSNAKK OG HVERDAGSSNAPS

God kveld! Jeg har ikke glemt bloggen altså, jeg har bare hatt litt mye på agendaen i det siste. Det har gått veldig mye krefter og en del tid i det siste til å flytte resten og vaske i gamlehuset og i går leverte vi nøklene til de som skal ta over. Noen dager tidligere enn datoen vi skulle levere, men vi lagde en ganske grei avtale med de som skulle flytte inn som gagnet oss begge:) Nå er det derimot ganske kaos her hjemme med ting og tang som må ryddet på plass hehe. Heldigvis kommer huseieren hit til leilighetsbygget i morgen og skal ordne med litt, så da får vi bittelitt lagringsplass her hjemme. Det blir digg! Men å gyve løs på alt som skal ryddet på plass gjør jeg ikke før neste uke, da jeg har en deadline å rekke denne uken.

Kameraet har ikke vært fremme på over en uke nå, men mobilkameraet er ofte fremme. Det blir brukt til å ta litt for mange bilder av Molly, litt forskjellig annet og ellers til noen hyggelige hverdagsbilder som også har godt nok lys til at de egner seg for SoMe-kanalene mine. Under her har jeg samlet et knippe bilder sammen med litt tilhørende tekst. Det er jo hyggelig med litt her-og-nå-bilder også og ikke bare oppstilte kamerabilder, eller hva? Jeg synes iallfall det er fint å se innimellom på andre sine blogger!

På forhånd beklager til dere som hater føtter! Jeg er en av dem! Men her er en tidlig morgen etter en av de første nettene i ny leilighet hvor jeg monterte en rullegardin, med god hjelp fra Molly. Eller, kanskje litt mer nysgjerrighet enn hjelpsomhet?

 

Dansing driver jeg også med, hver mandag og tirsdag. Her er et screenshot fra en koreografi. Hvis dere vil se at jeg danser kan dere sjekke reels på instagrammen min @eliseamandan fra egentreningen jeg og to til hadde her.

 

Ei som var klar for litt morgenkos.

 

På vei til gamlehuset for å vaske litt. Akkurat i solen her var det ikke kaldt uten jakken, men herlighet så kaldt det ble da solen forsvant. Likevel: den vårfølelsen!

 

Vet dere hva jeg digger med nettmøter? At man har på mute når man ikke snakker og at (synes jeg iallfall) det er helt innafor å strikke. Dette var glattstrikk og krevde dermed hverken konsentrasjon eller at jeg så på strikketøyet. Jeg konsentrerer meg faktisk utrolig mye bedre ved å drive på med noe med hendene, om det så er strikking eller for eksempel litt tegning.

 

Et lite speilbilde. Gjesterommet/klesrommet har så fint lys!

 

 

Synes dere at slike innlegg er hyggelig?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg