LIVET GJENNOM TLF

God kveld! Hvordan har dagen deres vært? Dagen min har vært litt opp og ned i grunn, men jeg satser på en bedre dag i morgen. Jeg har startet på et nytt strikkeprosjekt i dag og må ha oppskriften på mobilen, noe jeg synes er tungvint. Printeren vår er trådløs og siden vi har nytt internett og ruteres står i nabohuset (vi bor i tomannsbolig) så får jeg ikke koblet den opp på det nye nettet og derfor ikke skrevet den ut. Irriterende, men jeg krysser fingrene for at vi får ordnet det i morgen. Så for jeg har overskudd til å ordne meg litt ordentlig igjen skal jeg få tatt noen bilder så dere får sett genseren jeg nettopp er ferdig med forresten!

Enn så lenge skal dere få se noen bilder fra mobilen min fra den siste tiden. Enjoy!


noen av de tingene jeg har strikket har blitt hengt opp på klesrommet // en fruktbolle med klementin, jordbær og eple jeg spiste for noen dager siden // speilbilde av meg tatt på soverommet vårt

 


fra en dag på dagenheten hvor jeg drakk te og strikket på en cardigan // meg som var klar for en tur ut hvor vi skulle grille ute // Molly som har lagt seg godt til rette i strikketøyet mitt..

 


fra en handletur før vi hadde handlet absolutt alt vi skulle // Anni og jeg var en tur på Lauvesetra i går // et bilde av grøten jeg spiste her om dagen med en kopp te og en frukt

 

Tar du også mange bilder med mobilen i hverdagen?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg