LIVET MITT GJENNOM TELEFONEN #6

Nå er det lenge siden jeg har delt noen mobilbilder med dere, så da er det jaggu på tide! Dette her er hovedsakelig bilder som ikke har blitt postet på instagram engang, så det er jo litt artig. Dette er da livet mitt bak kameraet om man kan si det sånn haha. Eller, ihvertfall den fine siden av det og siden som er preget av positivitet. La oss egentlig bare se!

1.Ei litta selfie på soverommet etter jeg hadde sminket meg 2.Molly som får et lite nuss 3.Mona og meg foran en utrolig stilig bil. Jeg spurte faktisk ei dame som gikk forbi om hun kunne ta et bilde av oss hihi.

 

1.Meg som prøver meg på arabesque, ikke så veldig vellykket 2.Litta selfie av Mona og meg fra helgen 3.Meg som tuller rundt og prøvde å gjøre noe kult som jeg faila på, noe dere ser hehe.

 

1.Bilde fra Nora og jeg var på Espresso House og dette ble tatt på utsiden 2.Ei litta do-selfie på en do på spiseenheten 3.Mona og meg som oppfører oss helt normalt, man må jo ha det litt gøy når man tar bilder.

 

1.Et lite nattbilde av Mona og meg fra jeg sov hos henne i helgen 2.Molly i en av sine mange fine posisjoner hun sover i haha 3.Meg i strået i et veldig stilig antrekk (synes jeg selv).

 

 

Synes du også at mobilbilder er mer personlige?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg