LIVET MITT GJENNOM TELEFONEN

Sånn hvis dere lurer litt på hva jeg har gjort i det siste så får dere svaret her, sånn halvveis iallfall! Jeg har prøvd å ikke ta med noen bilder jeg har postet på Instagram da dere allerede har sett dem om dere følger meg der (@eliseamandan), men noen kom med. Bildene fra Stavernfestivalen har dere jo allerede sett, så de uteble. Selv elsker jeg når bloggere poster slike innlegg, jeg føler at det gjør at man blir litt mer kjent med menneskene bak bloggen og livet utenom. Er dere enig?

Nå skal jeg faktisk bare pakke en liten bag og så setter Andreas og jeg kursen mot Farris. Dagen i dag har egentlig ikke gått så bra, så jeg håper at en tur til Farris hjelper på humøret og formen. Så kommer det jo alltids en ny dag i morgen med nye muligheter. En dag av gangen, så ordner det seg nok til slutt om man ikke gir seg!

En del av et måltid  //  På stranda i Sopot hvor jeg tok meg en forfriskende og iskald iste i varmen  //  Den ene stranda rett ved her jeg bor som jeg stoppet på for å gjøre litt yoga  //  fra en gåtur med Anni i øs-pøs regnvær.

 

På vei hjem fra stranda en dag Nora og jeg var der  //  Ved bassengkanten på campingen i Sverige da Anni og jeg dro dit et døgn  //  En søndag Anni og jeg var på plantasjen, vi har faktisk brukt noen søndager slik i år når jeg tenker meg om.

 


Enda et bilde fra da Anni og jeg var i Sverige  //  Bilde av meg som bestiller noe på nettet (spot den fine planta vi har fått oss!)  //  Et kliss-klass bilde av Andreas og meg da vi var på ferie i Gdansk i sommer  //  Meg og Anni som var på stand med Venstre under nattbyen i Larvik.

 

 

Ønsker dere slike innlegg oftere eller holder det med ca en gang i måneden?

 

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg