LIVETS BRUKSANVISNING

Det er så trist at siste forestilling nå er overstått! Man lever jo i en boble under forestillingstiden og jeg kjenner først nå hvor mye det tar på. Likevel skulle det gjerne vart lenger, for jeg tror oppriktig at dette er den fineste uken i løpet av året. Ikke bare er det gøy å danse, men det sosiale rundt det er også veldig fint: hvor mange man blir bedre kjent med og ikke minst hvor mange nye man blir kjent med. Det er også så koselig med alle de fine tilbakemeldingene på årets forestilling og jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke synes det er så rart, med en så fin historie, danserne, lys og lyd, koreografier, scenearbeidere og alle andre som har gjort en knall jobb! Åh for en fin tid dette har vært og så leit at det er over for i år! Heldigvis har vi faktisk en dansetrening igjen i år og deretter er det på´n igjen på nyåret. Under ser dere bilder fra contemporarydansen. I dag var forresten Mona, mamma, stefar, pappa og stemor og så på forestillingen, noe som var veldig koselig!

Jeg er veldig trøtt og sliten nå, men kjenner at jeg trenger å lande litt før jeg tar kvelden. Da er det faktisk skikkelig koselig med tente lys og en kopp te. Dessuten har jeg satt på en klesvask (noe jeg angrer på nå ehe), så den må også bli hengt opp så fort den er ferdig. Jeg tror iallfall at jeg kommer til å sove veldig godt i natt!

Takk til Anna som lånte kameraet mitt og tok noen bilder av oss under generalprøven!<3

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg