LOFOTEN GJENNOM TELEFONEN MIN

Hahah, jeg har enda noen bilder å vise dere fra turen vår! Det er ikke rart at det ble tatt så mange bilder når det var så mye vakker natur rundt oss! Siste lass med bilder kommer nå altså. Frem til nå har dere fått se bilder kun tatt med kameraet mitt, men jeg tok jo en del bilder med mobilen også. De er det jo selvfølgelig ikke like god kvalitet på, naturlig nok. Dette er også bilder som er tatt litt mer i øyeblikket og ikke så stilt opp og jeg føler dermed at de blir litt mer personlige.

Jeg tenkte også litt på å komme med en pakkeliste, hvis det er interessant? Og kanskje et innlegg om hva som er lurt å vite før man skal til Lofoten. Slike innlegg hadde jeg satt veldig pris på selv om jeg skal et sted for første gang iallfall! Når det kommer til bildene under her legger jeg ikke til bildetekst, så spør heller hvis det er noe dere lurer på.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vil dere ha pakketips til telttur i tidlig høstvær?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg