LONG TIME, NO SEE

Hei dere! Det ble visst en liten sommerferie fra bloggen! Det har skjedd så mye i det siste, samtidig hadde det jo vært akkurat da det er gøy å blogge egentlig da haha. Det har jo vært noen dager med knallvær hvor jeg har vært på stranda, men den siste tiden har det vært litt kaldere og også en del regn. Faktisk begynner det nå å nærme seg en måned siden jeg skrev et innlegg her sist, så jeg tenkte egentlig bare å fortelle dere litt om hva jeg har gjort den siste tiden. Det blir gjennom mobilkameraet, da kameraet ikke har vært noe særlig oppe. Jeg merker derimot at jeg har begynt å bli skikkelig rastløs til å ta mere bilder, så det kommer forhåpentligvis fremover!

Planer for denne uken er også lagt. I dag blir en dag hvor jeg skal få unna en del jeg må få gjort av jobbing på macen, gjøre ferdig BuJo og litt sånne ting. I morgen har jeg strikkedate med Nora, jeg må få satt på festivalbånd og så skal vi ta noen bilder til politikk. Onsdag tenkte jeg å kanskje stikke en tur til Oslo for litt dansing, men jeg må se an formen litt. Lørdag blir det Stavernfestivalen på meg! Det blir en dag i år, både fordi jeg synes det er litt slitsomt med alle tre dagene (selvom jeg gjerne vil!) og ikke minst fordi det er ganske dyrt. De andre dagene skal jeg bare ta det med ro og lade batteriene litt, det er viktig å ikke glemme. Jeg krysser også fingrene for finere vær fremover!

Noen av jentene og jeg spiste middag ute på Vadskjæret i starten av juni.

 

Slush med Andreas en kveld i juni, ikke helt gjennomtenkt da det ble ganske kaldt, men godt var det haha.

 

Båttur på Sankthansaften.

 

Kveldsbad i Ulfsbakk med Therese. Dette er tatt på vei tilbake til parkeringen, men herlighet så fint!

 

Jeg var også på Dancecamp Grenland i år, men i år var jeg bare man-ons. I år var vi faktisk 3 stykker fra Studio Nille i 3 forskjellige aldersgrupper, så det var gøy!

 

Noen av jentene ble samlet hos meg på vors før vi dro videre ut for å høre på pappa og bandet. De spiller dansebandmusikk, men det stoppet ikke oss fra å være med å danse!

 

Jeg har også gått på 5 ukers sommerkurs på Studio Nille, både contemporary fusion og ballett. Ballettkurset var to ganger i uken og jeg lærte så mye nytt! Bilde en er fra en pliéøvelse, bilde to fra en dans og bilde tre er bare tøying.

 

Hva liker dere å gjøre på sommeren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg