LOPPIS-LØRDAG

Dagens happening var loppis-lørdag på torget i Larvik og til tross for regn kom det en god del folk! En god del av de som solgte ting hadde telt, men jeg og noen andre stod der med bord. Paraplyen jeg egentlig skulle ha selv fikk strikkeplaggene, da jeg ikke ville at de skulle bli våte. Så selv ble jeg kliss våt da himmelen åpnet seg, men heldigvis var Andreas hjemme så han kunne komme bort med en regnjakke til meg. Det var iallfall utrolig god stemning på torget og mange blide folk, både de som solgte varer og de som kom for å kikke! Ikke minst digger jeg initiativet til dette og jeg har hørt noen rykter om at dette skal skje oftere, så jeg krysser fingrene for det!

Selv solgte jeg klær og pent brukt strikkaplagg, men det var så mye forskjellig rundt om! Alt fra klær til møbler og pyntegjennstander. Å kjøpe brukt gagner jo både miljøet og lommeboken, så det er en win-win situasjon. Veldig typisk at i dag ble den første skikkelige regndagen på lenge, men til slutt tittet faktisk solen frem også. Jeg må også gi en stor takk til mamma og Jan som stilte med bord til meg og transport frem og tilbake! Jeg bor ganske nærme torget, men å skulle bære med seg alt ble rett og slett umulig hehe. Nå derimot er det straks klart for skal vi danse! 😀

 

 

 

 

 

Er du glad i loppemarked?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg