LØRDAGSBESØK OG TUR PÅ CAFÈ

God lørdag! Det ble en ganske tøff kveld i går for min del og derfor ble det heller ingen blogging annet enn det ene innlegget jeg allerede heldigvis hadde klart. Heldigvis har ting gått litt bedre i dag og hele dagen har i grunn gått med til besøket mitt. Pappa og Beate tok turen til Tønsberg i dag og sammen dro vi til Farmandstredet hvor vi ble ganske lenge.

Vi satte oss først på Jordbærpikene for en kopp kaffe og te (og for at jeg skulle innta næringsdrikken jeg hadde med til det ene måltidet) og deretter kikket vi litt rundt på senteret. Pappa sin favorittbutikk ligger jo der, så det ble faktisk over en time (!!) bare inne på den ene butikken. Selv fant jeg en genser der, så så bra går jo shoppestoppen min..

Det ble faktisk en tur nummer to på Jordbærpikene haha, men det gikk heldigvis bra for min del med tanke på mat osv. Alt som var planlagt ble spist og drukket og jeg sprakk heller ikke på noe. Vi tok oss også en tur bort til et annet sted før de kjørte meg tilbake til avdelingen. De timene gikk utrolig fort og jeg hadde det veldig koselig med dem. Nå er det straks middag, så jeg får avslutte nå. Dere hører mer fra meg i kveld!

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg