LØRDAGSTUR I SKOGEN

God søndag! Nå sitter jeg på toget på vei tilbake til Oslo og Besse var så grei at han kjørte meg ned til togstasjonen, så slapp jeg å gå. Denne helgen her hjemme har jeg fått gjort litt av hvert og egentlig en del mer enn hva jeg skulle.. det har også gått veldig opp og ned, men i det store og det hele har jeg hatt en fin helg, selv om jeg skulle ønske at det hadde gått noe bedre.

På lørdag formiddag hentet svigermor oss og så kjørte vi opp til Ulfsbakk hvor vi gikk en tur sammen alle tre. Det var så godt å gå litt i skogen og se naturen igjen og det ble en litt våt, men fin tur. Heldigvis plumpa jeg ikke uti noe vann før vi nesten var tilbake igjen, så jeg tror jeg skal unngå å bli syk. Litt mer om helgen min skal dere få lese senere, men nå skal dere få se noen bilder fra skogsturen.

 

 

 

 

Er dere glade i å gå tur?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Er helt avhengig av tur og frisk luft. Rene medisinen 🙂 enten med en god venn eller med en spennende lydbok eller interessant podcast på øret.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg