LOUISIANA-GENSEREN

Sent i går gikk Louisiana-genseren av pinnene og jeg var en strikket genser rikere. Jeg er veldig fornøyd med fargekombinasjonen, men hvis jeg skal strikke den igjen så ville jeg ha brukt anbefalt pinnestørrelse fremfor den jeg brukte. Jeg gikk i tillegg tom for beige og måtte bruke et alternativt garn på den ene armen, så om du ser veldig nøye etter skiller den ene armen seg litt ut. Neste gang jeg skal strikke den (blir nok en til en ja hehe) så vil jeg strikke den enda lenger, selv om den skal være cropped.

Genseren er nok utrolig fin til høytlivsskjørt, så jeg gleder meg til å teste ut noen kombinasjoner med det! Jeg ser for meg at et blått jeansskjørt kan passe utrolig godt til og med svarte strømpebukser.

 

(disse to bildene er fra før den var ferdig)

 

Jeg tror forresten at jeg skal begynne å ta inn bestillinger om det skulle vært ønskelig. Noen har jo spurt meg om det før, men jeg ville bli flinkere til å strikke først. Nå derimot føler jeg meg flink nok, så om noen ønsker å bestille noe jeg strikker er det bare å ta kontakt:)

 

 

 

Hvordan synes du at den ble?

 

 

//Elise Amanda

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg