LOUSIANA SWEATER

Jøss, et innlegg fra meg på dagen! Det har blitt et sjeldent syn for de siste månedene har jeg som regel blogget på kvelden. I dag derimot tenkte jeg å heller være litt føre var da denne dagen er så full av planer at jeg egentlig bare ser frem til å legge meg hehe (okei, ikke helt da). Det har nemlig gått i ett siden jeg stod opp med morgenmøte, fokussamtale, terapitime, gruppe og måltider. Nå er det straks fellestur, litt etter det middag og så er det bare å hive seg på bussen til Larvik for et politisk møte og dansing. Jeg ser frem til en litt roligere morgendag!

Så har jeg jo helt glemt å vise dere det siste som gikk av pinnene mine! Nemlig en Louisiana sweater fra Petite Knit! Genseren har jeg strikket i to tråder Drops Melody, et garn jeg liker godt da det ikke røyter så mye, det er mykt og godt og prisen er veldig grei sammenlignet med andre garn av denne typen. Dette er jo en sky av en genser! Enn så lenge er den også ganske basic, men vent og se.. for det kommer noen endringer!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hva synes du om genseren?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg