LØV I LUFTA

God kveld, dere! Altså fyyy søren så fin danseforestilling jeg har sett i dag med Lilli! Kompaniene (med gjester) på danseskolen jeg går på satte opp forestillingen “Løv i lufta” i går og i dag i Bølgen og den var helt fantastisk! Det var i tillegg samarbeid med frisør, klesbutikk, blomsterhandel, brillebutikk og kor og jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal beskrive den. Jeg er utrolig imponert over hele forestillingen og ikke minst danserne! Nei åhhh, dette var skikkelig bra og helt magisk!!

Nå er det natta her, men jeg måtte bare innom for å skryte litt av forestillingen og vise dere dagens antrekk haha. Bildene hvor jeg satt ble egentlig skikkelig kule, men siden jeg virkelig ikke klarer å sitte med skjørt på så blir det med dette ene bildet. Jeg håper at dere også har hatt en fin dag i dag!<3

 

 

Hva synes dere om dagens antrekk?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg