LUNSJ, STRIKKEDATE OG JENTEKVELD

Hei dere! I går fikk jeg gjort litt forskjellig! Andreas og jeg spiste lunsj på Farris bad hvor vi da fikk vindusplass og hadde en helt nydelig utsikt ut mot vannet. Litt senere hadde jeg en avtale med Ingrid i sentrum, hvor vi skulle strikke/hekle. Distre som vi var bestilte vi hver vår brus og satte oss ned ute på caféen. Etter en liten stund kom en ansatt bort og fortalte at de skulle stenge nå. Åpningstidene falt oss ikke inn å sjekke før vi satte oss ned hehe.. Men da var det bare å ta med drikka, tusle noen få meter bort til torget og sette oss ned på en benk der. Det ble noen timer og det var så koselig å se Ingrid igjen! Hun tok også noen bilder av meg før vi gikk fra sentrum og det er så mye mer gøy å ta bilder når noen som driver en del med foto tar dem! Så her får dere se gårsdagens antrekk.

Etterhvert sa vi hade, jeg dro hjem for å ordne meg til jentekveld, for så å gå til Helena for å se til rottene. Jeg passer nemlig rottene hennes i en uke nå og det er så gøy å se at de nå kommer løpende mot meg hver gang jeg kommer! De er jo så himla søte i tillegg! Etter en stund hos rottene ble jeg hentet av ei barndomsvenninne og resten av kvelden ble tilbragt på jentekveld. Jeg dro hjem da de andre dro ut, men jeg hadde en kjempefin kveld hos Vibeke!

 

 

 

 

 

 

Hva synes dere om antrekket?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg