LUNSJDATE OG DANSING

I går var jeg på café med Nadia og Vibeke, hvor valget falt på Hungry Heart (som det veldig ofte gjør haha). Nadia fylte 27 år i går, så da passet det fint å møtes. Vibeke og jeg møttes litt før da, for vi ville nemlig overraske Nadia med en gave, noe hun ble veldig glad for. Det var litt fult på caféen, men heldigvis er bordene der store, så det gikk an å holde en meters avstand likevel. Vi kom vel i slutten av lunsj-rushet så etter en liten stund var det plutselig veldig tomt der.

Jeg fikk også endelig danset igjen i går! Det er vel 5 uker siden sist da jeg var syk (skikkelig forkjølet) i tre uker og uken etter der ble dansingen avlyst samme dag da Larvik kommune henstilte til det. Typisk at det kom ut ny beskjed fra kommunen dagen etter om at aktiviteter for voksne kunne fortsette. Jeg var veldig spent hele dagen i går på om det ble noe i det hele tatt, da det skulle komme nye restriksjoner. Heldigvis fikk dansingen klarsignal! Så i går storkoste jeg meg på dansingen! Vi ble bare tre elever og det er utrolig gode smittevernstiltak der, så jeg er glad for at det får fortsette enn så lenge!

 

Utenfor caféen var det pyntet koselig i et høsttema.

 

 


Åhh, de har så mye god mat der! Jeg anbefaler virkelig mix av dagens vegetarsalater! Det ble ikke overraskende nok det på meg haha. Det er så mye digg i salatene og kombinasjoner jeg aldri i verden hadde tenkt på selv.

 


Antrekket ble ganske enkelt, men skjerfet, hatten og skoene piffet det litt opp synes jeg. Under hadde jeg en svart/sølv skimrende genser.

 


(det ble skulder mot skulder på bildene, regner med at det er greit siden det er lov til å sitte sånn på buss?)

 

 

Hva slags caféer liker du best å spise lunsj på? Eventuelt: hva er din favorittcafé?

 

-Elise Amanda
_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg