LUNSJDATE PÅ OSLO RAW

Dagen i dag har så langt vært veldig fin! Mamma og stefaren min tok turen til Oslo og kom inn hit på et lite besøk før vi tok turen ut. På planen stod en lunsjdate Oslo Raw, et sted jeg har hatt lyst å spise på i svært lang tid. Valget falt på brunchmenyen (noe som var avtalt på forhånd) med en tilhørende pumpkin spice latte. Herlighet så god maten var! Jeg må definitivt tilbake dit og må nesten få testet en smoothie-bowl og havregrøt der. Ja helst en salat også haha. Men alt til sin tid.

Etter lunsjen tok vi turen bort på Storo og jeg var så heldig at mamma spanderte noen nye klær på meg. Det var jo full grining her i går på meg da jeg prøvde en bukse. Den buksa satt nemlig helt løst på meg da jeg ble innlagt her, mens i går så satt den som et pølseskinn. Så jeg trengte noen nye klær som faktisk passer og som jeg kan vokse inn i. Hva jeg fikk viser jeg dere senere.

 

 

 

 

 

Har du spist på Oslo Raw før?

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg