LYKKE MED PELS OG FIRE BEIN

Jeg hadde faktisk gledet meg til i dag noen dager nå, fordi i dag skulle en av de ansatte ta med hunden sin om været var fint nok og det var det heldigvis! Klara er en nydelig hvit labrador som er veldig kosen og snill, så det var veldig hyggelig å møte henne! Jeg tror hun følte seg veldig populær i dag, for det var mange som ville hilse på henne og kosegris som hun er ble hun veldig glad for all kosen hun fikk! Vi tok hun med ut på plenen her så jeg kunne ta noen bilder av henne, for når man er så søt må man nesten bli tatt bilde av. Til og med vimplene jeg hadde på rommet ble med ut for å gjøre bakgrunnen litt mer spennende. Sjarmtroll hun der, eller hva? Og eieren er også ganske kul;)

 

Bildene av bare Klara er tatt av meg og bildene av meg og Klara var det eieren hennes som tok av oss. Jeg skulle så ønske at det var en hund her fast på avdelingen, for det er virkelig god terapi å ha dyr rundt seg. Jeg hadde ikke trodd at det skulle være så vanskelig å være borte fra mine dyr, men heldigvis har jeg fått hilse på noen av de ansatte sine og det setter jeg så stor pris på! Jeg merker at angsten synker og humøret stiger når jeg får være med dyr, derfor har det også vært til god hjelp å få litt tid med nettopp dyr.

 

 

 

Er hun ikke heeeelt nydelig!?

 

 

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg