MÅNEDENS ANTREKK APRIL + MAI

God kveld! I dag er det verdensdagen for spiseforstyrrelser og jeg har skrevet en liten post om det på instagram (@eliseamandan), men jeg velger å ikke skrive noe her i dag. Det kommer nok et innlegg om det senere, jeg vet bare ikke helt hva jeg skal skrive. Jeg har hatt lyst til å skrive om det i hele dag, men slettet hva jeg har skrevet igjen og igjen. Det er noen ting jeg ønsker å fortelle om, ønsker å sette fokus på og ønsker å få frem, samtidig så er det så vanskelig noen ganger å finne balansen mellom hva man kan skrive om eller ikke. Jeg ønsker jo ikke å trigge noen, samtidig som jeg ønsker å fortelle om baksiden av dette fæle sykdommen. Jeg er så dritt lei glamorisering av spiseforstyrrelser, for er det noe det ikke er så er det vakkert. Derfor trenger jeg litt lenger tid på meg, men et innlegg kommer.

Hahah herlighet jeg ser jo nå at halvparten av antrekkene jeg postet de to forrige månedene er i samme bukse.. Jeg går i andre klær også altså, men av en eller annen grunn er det denne det har blitt flest bilder i. Det er uten tvil mest lyse toner det går i om dagen, men å gi helt slipp på svart gjør jeg ikke. Jeg hadde en lang periode hvor alt gikk i svart og det henger litt igjen ennå, men ikke noe galt i det! Nå som det nærmer seg sommer kommer det nok litt mer farger innimellom også.

 

 

 

Hvilket antrekk likte dere best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg