MÅNEDENS ANTREKK | APRIL

April er ferdig og derfor er det på tide med en oppsummering av månedens antrekk! Selv synes jeg faktisk at dette er ganske artig å se på samlet, da det er gøy å se variasjon, samtidig som det er gøy å se hvor mange forskjellige måter jeg klarer å kombinere de få klærne jeg har med meg hit. For jeg dro jo ikke akkurat med meg hele klesskapet mitt da jeg skulle bli innlagt, men jeg prøvde å pakke fornuftig. Noen plagg kjenner jeg at jeg virkelig savner, men jeg har vel det aller meste jeg trenger her.

 

Hvordan jeg skal beskrive stilen min for denne måneden som har gått vet jeg rett og slett ikke. Det er så himla mye forskjellig, men jeg føler at alle antrekkene er ganske ungdommelige.


Jeg har også fått til å ta noen få av antrekksbildene ute, jeg føler det egentlig ser best ut. Samtidig så ser det mye mer “ryddig” ut når jeg tar dem inne.. så det blir nok en god kombinasjon fremover. På Modum er det ikke god nok plass på rommet til å ta bilder der, så når jeg er der blir det flest bilder tatt ute.

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg