MÅNEDENS ANTREKK DESEMBER & JANUAR

God kveld! I dag er det jo samenes nasjonaldag, så lihkku beivviin! Jeg skriver litt sent i dag da det er en litt spesiell dag i dag for oss også, noe jeg tenkte å fortelle dere om i morgen. Jeg har egentlig ikke så mye spennende å skrive i kveld. Vi har spist sopp stroganoff laget på hvitvin til middag i dag (anbefales, det er en av livrettene mine!) og nå slapper vi av hjemme sammen. Jeg må forresten dele oppskriften til den med dere en dag! MGP har faktisk ikke blitt sett i kveld da vi prioriterte å se noe begge ville se, så jeg tenkte å se på det i morgen.

Da jeg skulle samle sammen antrekkene for de to siste månedene ble jeg faktisk litt overrasket, for det var flere enn jeg trodde. Jeg tror mine favoritter er de tre øverste + de to penantrekkene. Det er så fryktelig kaldt om dagen og jeg er nå voksen nok til at varme som regel går foran stil. Sånn var jeg ikke før hehe. Ser du meg ute av huset nå om dagen er det mest sannsynlig med en boblejakke eller boblekåpe kombinert med en turbukse, skjerf, lue og votter.

 

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg