MÅNEDENS ANTREKK DESEMBER

God kveld dere! Formen min har vært veldig dårlig den siste uken spesielt, så jeg har rett og slett ikke hatt overskudd til bloggen, selv om jeg har hatt lyst til å oppdatere. Takket være god hjelp er jeg nå på bedringens vei og formen er allerede hundre ganger bedre i dag, til tross for at jeg ennå er svært redusert. Jeg har skikkelig lyst til å strikke, men har ikke overskudd nå og det er såååå frustrerende haha. Derfor går det i kryssord til den stor gullmedalje og det er fint å nå iallfall være i form til det!

I desember ble det som det blir hver eneste måned noen antrekk på bloggen. Det varierer jo en del hvor mange antrekksposter det blir, men det er artig å kunne se mange år tilbake hvordan stilen min endrer seg og hvordan stilen min er på forskjellige tidspunkt. Mine favoritter for desember er nok iallfall antrekk nummer 1 og 5.

 

 

 

Hvilket antrekk likte dere best?

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg