MÅNEDENS ANTREKK FEBRUAR

God kveld! I dag skulle jeg egentlig opp i huset for å begynne å rydde resten, men energien har rett og slett ikke strukket til. Det blir iallfall en tur opp i morgen etter behandling, en på torsdag og en på fredag. Jeg håper og tror jeg iallfall skal klare å få ryddet og sortert resten da, så dere får krysse fingrene deres for meg! I dag har jeg bare vært hjemme og slappet av, ryddet litt og jobbet med noe da jeg har en deadline å rekke. Nå skal jeg straks på dansing og etter det blir det nok bare en rask dusj før jeg tar kvelden. Ikke helt min dag i dag si, så jeg håper på litt mer energi i morgen.

Jeg har jo ikke blogget på en måned før jeg startet opp igjen i går, så månedens antrekk denne gangen er naturlig nok veldig begrenset hehe. Jeg postet to antrekksinnlegg på bloggen og det siste bildet er et antrekk fra samme måned som kun ble postet på Instagram. Jeg tror jeg selv likte det antrekket best iallfall.

 

 

Hvilket antrekk likte dere best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg