MÅNEDENS ANTREKK I APRIL

Søndag alt og straks en ny uke. I kveld drar jeg tilbake til avdelingen, men det blir en veldig kort uke der på grunn av helligdager. Planen er også å søke permisjon på fredag (siden den er inneklemt), slik at jeg ikke må dra frem og tilbake ørten ganger i uken som kommer. Jeg er litt usikker om jeg drar hjem onsdag kveld eller torsdag morgen, men det finner jeg ut av. Det skal iallfall bli godt (og sikkert utfordrende også) å ha en så lang permisjon.

I dag derimot står et møte på planen med LSUV nå klokken to. Dette blir første gang vi møtes fysisk på evigheter og det skal bli så fint å faktisk se folk igjen og ikke bare se dem over nett. Jeg henger forresten litt etter med månedens antrekk, for det burde blitt postet helt i starten av mai. Men bedre sent enn aldri, eller hva? Jeg har iallfall noen favoritter fra april!

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

3 kommentarer
    1. Det første bildet med den sorte kjolen kler deg godt. Likte det best av alle antrekkene. Men du er jo fin i alt du har på deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg