MÅNEDENS ANTREKK I MAI

Tenk at vi er i juni allerede! Hvor ble tiden av? Det gikk fra å være kaldt til å bli sommer nærmest over natten. Bare på hytta i helgen har jeg fått skikkelig farge. Jeg gleder meg til å kunne tusle rundt i sommerkjoler og skjørt. Shorts er jeg i grunn ikke så alt for fan av, men det er jo praktisk på sommeren. Under her ser dere noe av det jeg hadde på meg i mai. Det blir nok enda flere antrekksbilder i juni skal dere se!

Jeg håper jeg klarer å gå i mye av det jeg ønsker å gå med i sommer og at jeg ikke lar følelsene for egen kropp stå i veien. Det blir dessverre fort slik for min del. Så da har jeg jo et greit mål for sommeren: klare å kle meg sånn jeg liker fremfor å kle meg etter hva som skjuler kroppen mest.

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg