MÅNEDENS ANTREKK JANUAR + FEBRUAR

God mandag! Jeg håper dere har fått en så grei som mulig start på uken! Jeg vil forresten tipse dere om en serie som ligger på Disneypluss som heter Devious Maids. Jeg har sett litt av den før for flere år siden, men nå nylig begynte jeg på nytt og har sett hele ferdig. Hvis dere liker frustrerte fruer vil denne her garantert falle i smak! Den er litt i samme sjanger eller hva jeg skal si, men fra hushjelpenes perspektiv (og en helt annen handling så klart).

Så over til månedens antrekk for januar og februar! Min favoritt er nok iallfall antrekk nummer to, jeg synes kombinasjonen med collage genser og dressbukse er ganske fin i grunn. Avslappet, men samtidig stylet eller hva jeg skal kalle det haha. Det ble også noen antrekk med hjemmestrikk disse to månedene (flere som jeg ikke har bilde av) og det er bra, da jeg prøver å bli flinkere til å faktisk bruke plagg jeg strikker. Det går litt i perioder på akkurat det.

 

Hvilket antrekk er din favoritt?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg