MÅNEDENS ANTREKK JUNI + JULI + AUGUST

God kveld! Fy søren som jeg har hatt problemer med en tann de siste dagene! Er du en sart sjel burde du hoppe over dette avsnittet. Natt til mandag begynte den ene tannen å verke skikkelig, så mandag morgen ringte jeg tannlegen så fort den åpnet og fikk heldigvis time samme dag. Vi tok bilde og det var betennelse i tannrøttene i den ene tanna. Så hun borret litt og la på midlertidig fylling. Med hjelp av smertestillende kom jeg meg faktisk gjennom dansinga den dagen, men utover kvelden og natten ble det mye verre. Jeg ringte tannlegen neste morgen og fikk igjen time samme dag (hadde egentlig time nr to neste uke). Da ble tanna trukket, men ikke alle røttene kom med. Så hun måtte snitte i tannkjøttet og borre vekk litt bein for å få tak i de to siste. Deretter ble det sydd. Det har vært sååå vondt i ettertid, men det verste er nesten treningsforbudet de neste dagene, for da mistet jeg dansetimen i går. Samtidig hadde jeg ikke klart det uansett på grunn av smertene. Så nå er det bare å krysse fingrene for at alt gror fint! Det var skikkelig betennelse i røttene på den ene jekselen, så det var ikke rart det hadde gjort vondt.

Månedens antrekk ble en skikkelig samlepost denne gangen, da jeg har postet veldig få antrekksbilder i sommer. Så her er egentlig hele sommeren oppsummert i fire antrekk. Min favoritt denne måneden er øverst til høyre, men det er gøy å se hva dere liker best også!

 

 

 

 

Hvilket antrekk er din favoritt?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg