MÅNEDENS ANTREKK MAI + JUNI

Goood morgen! I dag våknet jeg skikkelig tidlig og til tross for lite søvn føler jeg meg godt uthvilt. Det passer perfekt siden jeg har en del å gjøre i dag. Jeg startet dagen med en iskaffe (salty caramel fra Tine er min fav fra butikken) og nå er det straks frokost. Jeg har et lite håp om å få presset inn litt morgenyoga mellom frokost og morgenmøte, men vi får se hva det blir til. Egentlig tenkte jeg å skrive at vi får se hva jeg rekker, men så har det seg sånn at jeg egentlig har tid, det er vel mer “dørstokkmila” som hindrer meg. Dette er faktisk min siste uke som innlagt og disse fire månedene har plutselig gått veldig fort! Jeg kjenner at det skal bli godt å komme hjem!

Det har faktisk blitt postet noen antrekk i det siste, spesielt i juni. Mine favoritter er nok nummer 2 (bunaden hehe) og nummer 10 (det rutete skjørtet). Jeg synes alltid det er så spennende å se tilbake på hvordan jeg faktisk har kledd meg. Noen antrekk er jo ting jeg har brukt litt tid på å sette sammen, mens andre er ting jeg bare har slengt på meg i full fart. Det ironiske er at det som ofte blir finest er det jeg bare har slengt på meg haha.

 

Mai

 

 

 

Juni

 

 

 

 

 

Hvilke antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg