MÅNEDENS ANTREKK: MARS 2020

Det ble ikke så mange bilder av antrekk i mars, faktisk så ble det kun tre antrekk som ble tatt med kamera. Siden det ble så få slenger jeg med noen mobilbilder av forskjellige antrekk også, eller rettere sagt speilbilder hvor man ser hva jeg har på meg haha. Jeg er jo egentlig utrolig glad i å sette sammen antrekk, men kroppsbildet mitt er litt ekstra ille om dagen og jeg tilbringer hele dagen på dagenheten fra tidlig morgen til kveld og da er det ikke bare bare å ta bilder. Jeg kan jo ta med meg kamera bort dit altså, for vi har jo en del fritid der og da kan jeg gå ut og ta bilder. Det kommer jeg nok til å gjøre etterhvert også, så sant kroppsbildet blir noe bedre.

turantrekk fra vi var og grillet // antrekk en dag jeg var hjemme // hva jeg som regel går i når jeg er hjemme

comfy antrekk som likevel ser greit ut // antrekk fra helgen som var // antrekk med den nye genseren jeg har strikket, også fra helgen som var


noe tilfeldig jeg slang sammen i halvsøvne før jeg skulle på spis // fra Anni og jeg var på tur // enda et bilde fra spis

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

7 kommentarer
      1. Hei! Det er foreløpig stengt til iallfall etter påske og etter det skal de vurdere fra uke til uke. Så jeg har ikke fått noen dato ennå, men krysser fingrene for at det ikke er så alt for lenge til jeg kan få komme inn.

        1. Krysser fingrene for deg jeg også! Er det post 2 eller intensiven du skal til? Hvis de avdelingen blir adskilt igjen…

          Synes det er skikkelig synd at mennesker som deg må betale så høy pris på det dritt-korona viruset. De som sitter hjemme å bare kjeder seg, vet virkelig ikke hvor store konsekvensene kan bli…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg