MÅNEDENS ANTREKK: NOVEMBER + DESEMBER

Herlighet, jeg har helt glemt å ha en oppsummering av antrekkene i november og desember! Det ble postet overraskende få antrekk disse månedene, så det blir heldigvis ikke for mye å poste alt i ett innlegg. Faktisk ble det postet kun seks antrekk.. jeg skal prøve å bli flinkere til det fremover, for jeg er jo egentlig veldig glad i å kombinere klær til antrekk som passer stilen min haha.

Jeg har jo ikke med meg så alt for mange klær, men de klærne jeg har med kan jo kombineres på veldig mange forskjellige måter, så det går helt fint å lage masse forskjellig ut av det.

 

Så da spør jeg som alltid: hvilket antrekk likte du best?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg