MÅNEDENS ANTREKK NOVEMBER

Haha, det ser jo helt rart ut med månedens antrekk når det består av en blanding av boblejakke og tynne sommerklær! Dette innlegget skulle jeg egentlig poste i går, men som dere kanskje så skrev jeg heller et helt annet innlegg i frustrasjon. Jeg tror iallfall at mine favorittantrekk fra november er antrekk nummer en, to og tre.

Jeg kan jo fortelle litt om gårsdagen min og dagen i dag. Jeg vet ikke om det er så veldig interessant å lese om, så hvis det er en skikkelig bommert å bruke plass på å fortelle om dagene mine må dere bare si ifra. I går var jeg iallfall i Tønsberg for en behandlingstime og deretter tok jeg bussen hjem til Larvik. Jeg dro innom Elkjøp for å hente julegaven til Andreas og deretter møtte jeg mamma på Nordbyen. Vi kjøpte med oss sushi (eller, mamma kjøpte til oss da) og dro til dem en tur. Etter å ha spist ble det et lite strikketreff hihi. Det vil si: mamma og jeg satt med strikketøyet og stefaren min med hekletøyet, før hun etterhvert kjørte meg hjem.

I dag har jeg egentlig bare vært her hjemme, men jeg har fått gjort en god del husarbeid iallfall! Jeg brukte helt ærlig veldig lang tid på å i det hele tatt klare å komme meg opp av senga og inn i dusjen i dag. Flere timer faktisk. Jeg hater slike dager hvor selvhatet mot egen kropp er så høyt at jeg bruker mange timer på å klare å komme meg opp fra under dyna. Jeg skulle også ønske at slike ting ble snakket eller skrevet mere om, for etter at jeg begynte å være litt åpen om sånne type ting har jeg fått meldinger fra flere som trodde de var helt alene om å ha det sånn.. I skrivende stund føler jeg meg heldigvis litt bedre! Og senere i kveld skal jeg en liten tur innom mormor og besse ♡

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg