MÅNEDENS ANTREKK SEPTEMBER + OKTOBER

Flere her som ser på Skal vi danse i kveld? Her blir det først skal vi danse og deretter Maskorama. Jeg må bare holde meg unna alt av SoMe etter Skal vi danse for å ikke røpe for meg selv hvem som går ut av Maskorama haha. Det er faktisk de eneste programmene jeg følger med på denne høsten. Jeg begynte å se Farmen, men falt dessverre av ganske fort. Det er så himla mye som går om høsten, så det blir rett og slett ikke tid til å følge med på alt. Ellers har dagen i dag gått til klargjøring til avreise i morgen, da det har vært litt ting som må ordnes. Nå er jeg egentlig i mål utenom de tingene som må ordnes i morgen, jeg kan jo ikke akkurat pakke ned toalettmappen min i kveld.

Vi har jo også akkurat gått inn i en ny måned, så da er det på tide av en oppsummering med de to siste månedene sine antrekk. Det siste året har jeg heller oppsummert flere måneder om gangen enn hver enkelt måned og jeg synes det fungerer ganske fint. Disse to månedene som var ble jeg faktisk ganske fornøyd med antrekkene selv, så det er gøy å se tilbake på!

Forresten, noen som har sett Andreas og meg i VG på nett i dag? hihi.

 

 

 

 

 

 

Hvilke antrekk liker dere best?

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg