MÅNEDENS ANTREKK: SEPTMEBER

God kveld! Har dere gjort nye hyggelig i dag? Selv har jeg vasket litt hjemme, gått en liten tur og ellers bare slappet av. Akkurat nå ligger jeg i sofaen og ser på en serie, men tok meg en liten pause for å poppe innom her. Jeg spiser forresten også et norsk eple nå, for herlighet de er så gode! De og Pink Lady er uten tvil mine favoritter når det kommer til epler.

Men over til antrekk: under her ser dere antrekkene jeg postet på bloggen i løpet av september. Jeg tror faktisk det aller første antrekket og nummer fem er mine favoritter denne måneden, men jeg vil gjerne vite hvilke dere likte best!

 

 

 

 

Hvilket antrekk likte du best?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg