MARKED, MINIGOLF OG FOTBALLKAMP

God ettermiddag! Planene for dagen i dag ble litt endret, så den ene tingen vi skulle i dag tar vi en annen dag. Heldigvis er det null problem! Vi har faktisk ikke ligget ved bassenget i dag engang, men heller fartet litt rundt. Først til markedet i Arguineguin som er hver tirsdag og som vi er på hver gang vi er her. Det var mye mindre enn vanlig og jeg kjøpte bare to neglelakker. Vi ble egentlig ikke så veldig lenge der før vi dro tilbake sammen med gjengen.

Så har man jo ikke vært ordentlig turist i syden før man har spilt minigolf, eller hva? Det verste er at dette her er første gang jeg tapte! Jeg skal tillate meg å skryte litt nå, for egentlig er jeg ganske god i det. Heldigvis er det bare et spill hahah. Nå derimot sitter vi unge bare ute og snart kommer besteforeldrene mine og noen venner av dem så vi kan spise middag sammen. Senere i kveld derimot, da blir det stemning da! For da står det forballkamp på agendaen og denne kampen gleder jeg meg faktisk veldig til!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg