MASSE NYTT ROSA GARN + TO FINE KATTER

God kveld, god kveld! Herlighet så trøtt jeg er, jeg sov faktisk nettopp nesten to timer på sofaen. Sånn går det når man våkner alt for tidlig og er våken i mange timer før man for sove igjen. Til tross for det stod jeg opp tidlig, så da kan dere tenke dere hvor tidlig jeg først våknet haha. I går skulle jeg egentlig svare på ukens spørsmål på bloggen, men det kom ingen denne uken og derfor ble det ei heller et innlegg om det. Sånn er det noen ganger, mens andre ganger kommer det spørsmål på spørsmål.

Her om dagen spontanbestilte jeg litt garn, jeg. Nå har jeg ikke kjøpt garn siden starten av juni, så jeg prøver å unnskylde meg selv med at det da er greit å fylle på litt nå hehe. Noe av garnet skal brukes til å strikke en av genserne som står i strikkeboken jeg fikk i gave fra Therese og resten av garnet skal brukes til noe fra det som må være Danmarks største strikke-designer (eller Skandinavias?). Mer vil jeg ikke si nå, men garnet skal dere selvfølgelig få lov til å se!

Molly altså haha. Hun elsker å grave i esker med garn, til matmor sin store fortvilelse.. Beklager for bilde hvor hun står med ryggen til, heldigvis er halen godt plassert hehe.

 

Her ser dere fargene! Det ligger også DSA dreamline soul under der, i en lysere rosafarge som matcher DSA dreamline air. Det lyseste garnet og det ene mørke er begge drops air.

 

“Poserer litt med garnet, er jeg flink nå mamma?”

Det siste to prosjektene jeg kjøpte inn før disse var begge i grønnfarger, så nå ble det rosa gitt. Neste gang der igjen tenker jeg det blir noe i beige, men enn så lenge har jeg to prosjekter med disse rosa garna å strikke + et til med grønt garn.

 

Lucy ville også være med på bilde.

 

Hva tror du jeg skal strikke?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg