“ME MÅTTE VÆRT SOMMERFUGLER OM ME SKO HA FØLT OSS FRIARE”

Dere som har fulgt meg over flere år vet jo at jeg har en stor forkjærlighet for portrettfotografering. Dessverre har dette blitt nedprioritert i lange tider nå. Jeg har mange gode idèer som har har lyst til å teste ut og motivasjonen er der. Problemet er bare det at jeg ikke føler jeg har overskudd nok til å gjennomføre hva jeg ønsker. Men jeg har som mål at jeg i det minste en gang i løpet av mars skal få til en ordentlig portrettfotografering igjen.

Under her deler jeg noen av portrettene jeg tidligere har tatt. Rekkefølgen er helt tilfeldig og noen av bildene er til og med mange år gamle. Jeg holder fremdeles på å finne “min” stil når det kommer til portrettfotografering og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare den. Uansett, jeg håper at dere synes at noen av bildene ble bra i det minste. Tittelen på dette innlegget var forresten tittelen til et av disse bildene da det først ble postet, det hadde vært gøy om noen klarte å gjette hvilket?


Hvilke bilder likte du best?

 

//Elise Amanda

2 kommentarer
    1. Wow, så dyktig du er! Dette håper jeg du gjør mer av! Gøy å se. Var vanskelig å velge favoritt, for de er veldig ulike. Komposisjonen i kornåkeren er bra, jeg elsker ballettbilder, jeg følte du fanga noe personlighet i bildet på han gutten uten at jeg kjenner han.. likte spesielt nærbildet av han, begge de av jenta med rosa genser og blomster i håret var favoritter! Men alle er fine..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg