MEMORY LANE: HUSKER DERE ARTIGE.NO ?

For mange år siden, jeg tror det var da jeg gikk på ungdomsskolen om jeg ikke husker helt feil, så var det en veldig populær nettside de fleste på min alder var innom flere ganger daglig for å se nye bilder. Inkludert meg selv. Overraskelsen var stor da jeg kom på siden her om dagen og ikke bare så at den fortsatt eksisterte, men at det også blir lagt ut nye bilder der fremdeles!

Jeg bladde meg tilbake mange sider fra den tiden jeg hang på siden og lagret noen av mine favoritter. Artig nok husker jeg faktisk flere av disse bildene fra jeg var ungdom. Jeg vet ikke om dere som aldri har hørt om denne siden finner bildene morsomme, men de fleste på min alder gjør (forhåpentligvis haha) det. Håper innlegget faller i smak, til tross for at jeg vanligvis ikke poster slike innlegg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del to av dette innlegget, ja eller nei? Flere som satt mye på artige før eller?

//Elise Amanda

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg