MIDDAG UTE OG EN HAUG MED KATTER

Jeg henger litt etter med bilder fra Hellas, for jeg har jo ennå litt å vise dere og fortelle dere. Vi oppholdt oss hovedsakelig på hotellet, men på fredagen bestemte vi oss for å spise ute. Ikke så langt fra hotellet lå en restaurant som heter Pegasus og valget falt på den. Til min store glede var det halloumi-burger på menyen med masse digg tilbehør og ved å fjerne brødet ble retten glutenfri. Det er den beste halloumi-burgeren jeg har smakt så langt! Anbefaler dere virkelig å smake om dere ikke har smakt det!

Det er jo en haug med lønskatter der nede, så å gå bortiver gatene med en så stor kattelsker som meg tar tid, jeg vil jo nemlig stoppe opp hver gang og kose med alle sammen. Vi gikk til og med en katteflokk bestående av 12 katter! Fy søren som jeg savner Hellas allerede.. det var min andre gang på Rhodos dette her og definitivt ikke min siste!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er du også like kattegal som meg hehe?

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg