MILITARY JEANS AND SNOW

Wow, jeg lurer på når denne snøen skal ta slutt jeg? Det snør og snør! Altså jeg er veldig glad i snø, men det er litt kjipt når det nettopp har blitt måket og fem minutter senere er alt nedsnødd igjen. Bilder i all denne snøen er heller ikke lett å få til haha. Jeg skulle ønske jeg var i ordentlig form for da kunne jeg ha tatt noen litt kreative bilder og heller utnyttet at bildene blir nedsnødde. Jeg fikk noen idéer som hadde vært så kult å få testet ut en gang! Enn så lenge ligger jeg inne på sofaen med the Sims 4 på dataen. Uff, det er jo nesten ikke bra for når jeg begynner å spille det blir jeg totalt hektet. Hver eneste gang.

Dette kunne nesten ha blitt et “bildene som ikke kom på bloggen” innlegg, for helt ærlig ble jeg ikke noe fornøyd i det hele tatt med hvordan jeg ser ut på bildene. Men jeg tenker at alt ikke kan være perfekt hver eneste gang, eller hva? Og da er det viktig å vise de bildene man ikke ble så fornøyde med også. Buksen jeg har på meg fikk jeg forresten til jul, er den ikke kul? Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden for i morgen tidlig skal jeg på årsmøtet til Vestfold og Telemark Venstre. Det blir nok spennende.

Håper akkurat du får en så fin fredagskveld som mulig!♡♡♡

//Elise Amanda

5 kommentarer
    1. Synes det var fine bilder jeg ????Det ER jo snø ute. Kule bilder! Og folk legger jo ut de bildene også, bare kaller dem bilder som IKKE kom på bloggen ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg