MIN EGEN STRIKKEPERM

Har dere hatt en fin uke så langt? Gårsdagen min var ganske tøff, så dere hørte ikke noe fra meg da. Heldigvis går det bedre i dag og her er jeg hehe. I dag har jeg hatt samtale med behandleren min på avdelingen, jeg har gått en tur, møtt en kompis og jeg har tatt noen bilder. For ikke å glemme at jeg har strikket, jeg strikker egentlig ganske mye for tiden.

Siden det er så himla mye fint jeg har lyst til å strikke og fordi det er så lett å gå seg vill i jungelen av strikkeoppskrifter bestemte jeg meg for å lage min egen strikkeperm. Jeg skrev derfor ut oppskriften på ting jeg ville strikke og samlet det sammen i en plastmappe for så å putte det i en ringperm. Mye mer organisert og ting ligger samlet så jeg ikke trenger å miste det og slipper å skrive ut igjen.

 

 

 

 

 

Liker dere å strikke?

 

 

//Elise Amanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg