MIN EGENKOMPONERTE BLUSE

Det første jeg skulle lage min egen strikkeoppskrift på ble ingen suksess og jeg ente med å rekke opp hele genseren. Denne gangen derimot gikk det veldig mye bedre og jeg har nå strikket en egenkomponert bluse, eller vest med lange armer om du vil. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal kalle den. Det er ikke så lett å se på bildene, men på armene er det fletter, noe man ser godt i virkeligheten.

Den er utrolig myk og god å ha på! Hvis noen er interessert så kan jeg sette meg ned og skrive en oppskrift på den som jeg kan dele <3 Denne kan jo også lett bli en genser om man bare strikker armene lenger.

 

 

 

 

 

Hva synes du?

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg