MIN FEIRING PÅ 17. MAI

Jeg håper dere hadde en så fin dag som mulig i går, til tross for dårlig vær (iallfall her) og en annerledes feiring enn normalt. Vi startet feiringen foran TV´n med NRK og innslaget i år var skikkelig fint og bra! Etterhvert ordnet vi oss og tok turen til svigermor på brunsj sammen med svigerinna mi. Herlighet så mye god mat svigermor hadde stelt i stand! Deretter var det rett hjem og gjøre de siste forberedelsene før vi fikk besøk av Vibeke og litt utover kvelder kom svigerinna mi også. Det ble en kjempekoselig dag med masse god mat! Hva vi serverte tenkte jeg å lage et innlegg om haha.

Egentlig har jeg ikke så mye mer å fortelle. Jeg var vel i seng litt før tolv og på formiddagen i dag var det tilbake til avdelingen, så nå sitter jeg her. Kameraet og mobilen ble heldigvis brukt litt, så her kommer noen bilder.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hadde du en fin feiring i går?

 

//Elise Amanda

_______________________________________

Følg meg gjerne på FaceBook HER eller på instagram HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg